Известие

Collapse
No announcement yet.

Замисляне 1800-2000 об. 156/1,9jtd 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Замисляне 1800-2000 об. 156/1,9jtd 16V

    Здравейте колеги. От 2 дни се появи проблем при който между 1800-2000 об колата просто не върви, а сякаш помисли какво се иска от нея и след 2000 об тръгва. Във въпросните обороти забелязвам и леко изпушване отзад. Не зная дали си внушавам или не, но и след като отпуши след 2000 об. ми се струва, че пак не е точно както преди. Зная, че повечето биха ме посъветвали за диагностика и едва ли ще мине без нея, но реших да споделя и тук защото е имало случаи когато според диагностиката колата е добре, а то съвсем не е така. Благодаря ви предварително.

  • #2
    Провери дългия маркуч на турбото от кулера до двигателя да не се е спукал
    Alfa Romeo 147 JTDm

    Comment


    • #3
      И аз него заподозрях но видимо не виждам скъсано. Благодаря ти и все пак ще го прегледам по-обстойно и ще се постарая, да се заслушам за съскащи звуци.

      Comment


      • #4
        А във високите обороти ? има ли промяна ?
        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

        Comment


        • #5
          Мисля, че е по-тромава, но най-забележимо е в оборотите които съм посочил.

          Comment


          • #6
            То... е и топличко тези дни .... вечер имаш ли разлика ?

            Comment


            • #7
              Дамммм....колега за това не се бях замислил относно това, че ми се струва по-тромавичка. Обаче между 1800-2000 об. направо си е умряла работа. А иначе съм очарован от марката и свикнах на динамика и пъргавина и сега това ме дразни.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от genata_82 Покажи съобщение
                Дамммм....колега за това не се бях замислил относно това, че ми се струва по-тромавичка. Обаче между 1800-2000 об. направо си е умряла работа. А иначе съм очарован от марката и свикнах на динамика и пъргавина и сега това ме дразни.

                Колега , разкачи буксата на дебитомера и виж как се държи.. разкачаш я, караш ако се набира повече колата от него е ... после като си го закачиш ще ти е набило грешки махаш ги и така .. пробвай
                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                Comment


                • #9
                  Виж си егр-а.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    затапваш егр-а. сменяш горивен филтър. оправяш си чипа.
                    JTD 105+

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте колеги. Ще проверя всяко ваше предположение и установи ли се какво е ще пиша. Туко що я паркирах и определено това не си е работа да се кара така. Това което установих за 65 км в които предимно гледах оборотомера и огледалото за задно виждане за пушаците..... и така до 1800 об няма пушък и проблеми от 1800-2000 об и е голям зор и пуши яко...до 2000-2500 об. върви по-добре и на моменти изпушва от 2500 об. на горе си е ОК и върви и не пуши. Разбира се всичко това е при плавно подаване на газта. И се оказа, че разхода по бор.ком. откачи и падна на 3.9 за тези 65 км. Перник-София ....не че някога съм му вярвал, но да споделя и за това така или иначе го забелязах. И още веднъж благодаря за съпричастността ви колеги.

                      Comment


                      • #12
                        ааа то може геометрията да е за чистене. аз не видях че тва е 16в
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #13
                          На моята геометрията и е за чистене и е със същите симптоми без пушенето. При пълна газ от 1800 до 2600 ускорява на тласъци.

                          Comment


                          • #14
                            Запуши ЕГР-а. Не съм сигурен само дали след това на 16v палеше лампата за диагностика.
                            И провери вакумите за управление на геометрията на турбото. По-вероятно е не да е за чистене, а да се е скапал клапана за управление.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              То при мен при плавно подаване на газта подпушва, а дам ли и пълна газ то изчадва черен дим та колата зад мен се губи в огледалата ������ .....е не, че после така или иначе не се губи в тях....все пак Алфа на пълна газ пушила или не трудно се стига ������..

                              Comment

                              Working...
                              X